چوب پلاست ون وود
رزومه و گواهی نامه های شرکت

گارانتی محصولات ون وود

گارانتی محصولات ون وود

بسمه تعالی

شرایط گارانتی تولیدات ون وود

ون وود پروفیل های خود را به خریدار اصلی در شرایط عادی ، تردد نفر ، رطوبت ، گرما تا 40* درجه و سرمای طبیعی با حداکثر 15- درجه با شرایط زیر از تاریخ خرید گارانتی می نماید.

در صورت تشخیص ون وود، نماینده ون وود در محل پروژه حضور یافته و نظر خود را اعلام میدارد.

گارانتی فقط به نام خریدار صادر میگردد و قابل انتقال به غیر نیست.

گارانتی در پروژه های مسکونی 2 سال از زمان خرید و غیر مسکونی 18 ماه می باشد.

تغییر شکل:

محصولات ون وود در برابر تغییر شکل مانند کج شدن یا تابیدگی و ترک و تراشه مقاوم است. و انبساط و انقباض تا میزان ۲ الی ۳ میلی لیتر در هر 1 متر طول امری طبیعی می باشد.

جذب آب :

این محصول در برابر جذب آب مقاوم بوده و حداکثر 1.3 تا ۳ درصد وزن خود به صورت غوطه وری در آب (24 ساعت غوطه‌وری کامل در آب) جذب رطوبت خواهد داشت.

برف و یخ حاصل از بارش ، حداکثر باید بعد از یک روز از روی سطح پروفیل‌های چوب پلاست جمع آوری گردند. تا مانع از انبساط و انقباض در بین پروفیل‌ها گردد.

شرایط شیب بندی زهکشی و شاسی کشی محل نصب شده باید به گونه‌ای باشد که آب را کاملا به سمت محل تخلیه هدایت کند. و از جمع شدن آب در محل نصب و زیر پروفیل‌ها جلوگیری نماید. ضمناً در نما نیز می ‌بایست به گونه‌ای شاسی کشی گردد که تبادل هوا به نحو شایسته‌ای انجام گردد . موزاییک تایل به دلیل استفاده از زیره‌های پلاستیکی که خود ون وود اقدام به خرید می‌نماید و جزو تولیدات ون وود نیست، فاقد گارانتی می‌باشد .

همچنین محصولاتی نظیر مبلمان شهری و فلاور باکس و یا سایر محصولاتی که پروفیل‌های چوب پلاستیک ون وود بر روی آن نصب می‌گردد فقط چوب پلاست آن شامل گارانتی می‌باشد. به عنوان مثال نیمکتی که بدنه آن فلزی یا چدنی می‌باشد. بنا به هر دلیلی اگر بدنه آن آسیب ببیند و یا دچار زنگ زدگی گردد. فقط چوب پلاست آن شامل گارانتی می‌باشد. (پرواضح است که ون وود فقط گارانتی تولیدات خود را پاسخگو خواهد بود. لذا از گارانتی اقلامی نظیر اسکلت صندلی و غیره که تولید ما نیست معذوریم).

رنگ پریدگی :

این محصول در برابر رنگ پریدگی مقاومت نسبی داشته و در شرایط عادی آب و هوایی و میزان روشنایی عادی نور خورشید تا ۵ واحد دلتا رنگ پریدگی دارد. این بدان معنی است که رنگ پریدگی با چشم غیر مسلح نیز قابل تشخیص است .

لازم به ذکر است که هیچ ماده و محصولی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید در برابر رنگ پریدگی در زمان تابش مستقیم خورشید و بی‌وقفه نور آن مقاوم نیست. با توجه به اینکه تقریباً بیش از نیمی از مواد اولیه چوب پلاست از پودر چوب تشکیل شده است. تغییر رنگ در این محصول به دلیل شرایط طبیعی تغییرات در پودر چوب امری طبیعی می ‌باشد. ضمن اینکه بیشترین تغییرات رنگ بر اثر نشست ذرات گرد و غبار و آلودگی بر روی محصول می‌باشد. و در صورت غبار روبی در زمان مناسب تغییرات رنگ محصول شرایط استاندارد خود را حفظ خواهد کرد.

لک، قارچ ،کپک :

محصولات ون وود در برابر آشامیدنی‌ها و نوشیدنی‌های مایع معمولی و بدون انواع روغن و چربی مانند انواع چای ،کچاپ و آبمیوه‌ها مقاومت می‌کند. و می‌توان این لکه‌ها را توسط آب و صابون و یا مواد شوینده و ملایم، با کمک برس نرم پاک کرد. به شرطی که کمتر از دو روز از لکه‌دار شدن آن نگذشته باشد. باید توجه داشت استفاده از موادی که از دسته حلال‌ها یا پاک کننده‌های قوی بوده یا از نوع اسیدی قوی یا قلیایی قوی می‌باشند. این محصول را از پوشش گارانتی خارج می‌کند .

اثر ‌کپک ها و قارچ‌ها که بر روی سطح بیرونی این محصول رطوبت‌های شدید رشد می‌کنند ناشی از گرده افشانی گل‌ها میسیلیوم هاگ قارچ‌ها و گرد و غباری می‌باشند که به صورت سطحی بوده و باید به طور دائمی ظرف هر هفته پاک شوند در غیر اینصورت این محصول از گارانتی خارج می گردد.

استفاده از محصولات ون وود در محیط های دارای رطوبت زیاد مانند شمال و جنوب کشور:

در شرایط آب و هوایی مرطوب مانند شمال و جنوب کشور می بایست زیر سازی دوبل انجام گردد.

بدین صورت که ابتدا آهن کشی با قوطی 40*40 میلیمتر با قاب های 80*80 سانتیمتر انجام پذیرد و سپس برروی آن تیرریزی با استفاده از  الوارهای چوبی 40*40 میلیمتر با آکس 25 سانتیمتر صورت پذیرد.

{دلیل این کار ، به علت اینکه ضخامت پروفیل های آهن موجود در بازار نهایتا 2 میلیمتر بوده. و پس از استفاده از پیچ و فرو رفتن در آهن زیرسازی ((دقیقا در نقطه ای که پیچ در آهن زیرسازی درگیر می باشد)). بعد از مدت زمان نسبتا کوتاهی پوسیده و در اثر انبساط و انقباض های طبیعی محصول بریده می گردد. و باعث آسیب رساندن به پروفیل و در نهایت پروژه می گردد.}

سطح پروژه مورد نظر باید تراز بوده و شیب و ارتفاع مناسب جهت زیرسازی در آن بصورت دقیق اعمال گردد. همچنین پروفیل های زیرسازی در جهت عمود بر پروفیل­ های چوب پلاست و با حداکثر فاصله 25 سانتیمتر از یکدیگر قرار گیرند.

مواردی که تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرند عبارتند از:

 تماس مستقیم یا غیر مستقیم با اجسام داغ بالای ۱0۰ درجه سانتیگراد که باعث رنگ پریدگی و یا آسیب سطحی و سوختگی موضعی پروفیل شود محصولات نصب شده و آسیب دیده را از پوشش گارانتی خارج می‌کند .تماس مستقیم با آتش و یا افروختن آتش در نزدیکی پروفیل‌های چوب پلاست . هرگز از فلز و یا وسایل تیز مانند: کاردک یا تیغ و غیره جهت تمیز کردن سطح یا پارو کردن برف با پارو و یا استفاده از بیل‌های نامناسب و غیر استاندارد که به محصولات آسیب برساند استفاده نگردد اگر سطح رویی محصول آسیب ببیند ، مشمول گارانتی نخواهد بود .

رنگ یا دیگر مواد پوشاننده مانند انواع سیلرها و کیلرها پلی استرها و غیره که بدون تایید ون وود روی محصول به کار رود گارانتی را از درجه اعتبار ساقط می‌کند .

هرگونه تماس مستقیم با خاک زمین آب و مناطق مرطوب دائمی در اثر نصب غلط که تهویه هوا نداشته باشد و یا آب بر زیر محصول باقی بماند گارانتی را باطل خواهد کرد.

 باقیماندن برف بر روی کفپوش‌های فضای باز در صورت پارو نشدن طی ۲۴ ساعت که موجب یخ زدگی سطح زیرین تخریب اتصالات شود گارانتی را از درجه اعتبار ساقط می‌نماید.

 دیگر مواردی که محصولات ون وود را از پوشش گارانتی خارج می نماید:

نصب نادرست محصول و یا کوتاهی در پیروی از دستورالعمل نصب، مخصوصا درزها، شیارها، شکافها و رعایت سایر دستورالعمل ها، از جمله اصول نصب زیرسازی توسط خریدار. به همین دلیل حتماً بعد از نصب پروفیل، تاییدیه نصب را از ون وود دریافت نمایید تا از گارانتی بهره مند شوید و از نصب صحیح آن اطمینان حاصل نمایید. (دستورالعمل صحیح نصب محصولات را میتوان از دفتر مرکزی ون وود و یا از سایت رسمی ون وود به نشانی wpc.ir ) تهیه نمود.

به جهت استفاده از گارانتی ون وود،رعایت دستورالعمل نصب جزو موارد اصلی این ضمانتنامه می باشد که می بایست از سوی خریداران کاملا رعایت گردد.

نصب هرگونه پیچ مستقیم بر روی محصولات ون وود (به علت وجود انبساط و انقباض چوب پلاست)  مورد تایید شرکت نمی باشد و محصول از پوشش گارانتی خارج می گردد.

کاربرد محصول در شرایط غیر عادی کارکرد های معمول یا در محل هایی که ون وود آن را پیشنهاد نمی نماید.

تغییر مکان، انحراف یا نشست و رانش زمینی که زیرسازی و محصول مورد نظر در آن یا بر روی آن به کار رفته یا نصب شده است.

هر حادثه غیر مترقبه ای مانند سیل، زمین لرزه، طوفان، صاعقه، آلودگی هوا، باران اسیدی و . . . که باعث تخریب محصولات ون وود گردند.

حمل نادرست، انبار کردن نادرست، غفلت یا سوء استفاده از محصول توسط خریدار، حمل کننده و شخص ثالث.

عدم تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین بر روی پروفیل ها

باقی ماندن آب برف و باران و یا هرمایع دیگری بنا به هر دلیلی، باعث ابطال گارانتی می گردد.

محل هایی که محصولات ون وود در آن نصب شده باشد و دسترسی به شستشو و نظافت نداشته باشد، در صورت آسیب دیدگی تحت پوشش گارانتی قرار نمی گیرد.

مطالبه گارانتی :

مطالبه گارانتی شامل تعویض قسمت های آسیب دیده با پروفیل های جدید می باشد و شامل پرداخت وجه نمی باشد

فقط هزینه های پروفیل های جدید به عهده ون وود می باشد.

احتمال اختلاف رنگ بین پروفیل های جدید و نصب شده وجود خواهد داشت. این مربوط به گذر زمان استئ و کاملا طبیعی می باشد.

برای تهیه گزارش، ابتدا مشتری یا فروشنده با شرط معتبر بودن شرایط گارانتی، توضیح و عکس هایی از تاثیرات محیطی روی محصول و دلایل خرابی یا لکه دار شدن با در نظر گرفتن شرایط ذکر شده توسط ون وود را به آدرس شرکت  ارسال کند.

1- تهیه گزارش تصویری از شرایط نگهداری کالا پس از حمل و استقرار در محل پروژه و دریافت تایید ون وود

2- گزارش تصویری از چگونگی اجرا و نصب پروفیل های چوب پلاست و دریافت تایید از ون وود

3- تهیه گزارش تصویری از چگونگی اجرای آهنکشی و یا هرنوع زیرسازی دیگر و دریافت تاییده از ون وود.

خریدار گرامی

حقوق بایسته ی شما همواره محفوظ است و طبق قوانین نیز می توانید از آنها استفاده کنید. ون وود در برابر محصولات غیر اصل هیچگونه مسئولیتی ندارد. این گارانتی تنها در صورتی دارای اعتبار است که توسط خریدار و ون وود امضا شده باشد. علاوه بر این، این گارانتی شامل چراغ، LED، ترانس و سایر ملحقات نصب و زیر سازی هایی که از محصولات ما ساخته نشده است، نیست.

گارانتی محصولات ون وود