چوب پلاست ون وود
رزومه و گواهی نامه های شرکت

راهنمای خرید چوب پلاست

خرید چوب پلاست : چوب پلاست یک ماده کامپوزیتی است که از پلاستیک بازیافتی و الیاف چوب ساخته شده است. در سال های اخیر به دلیل مزایای زیادی که دارد. از جمله سازگاری با محیط زیست، دوام و نیاز کم به نگهداری، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

چوب پلاست به دلیل کیفیت بالای متریال، می تواند برای کاربردهای مختلفی مانند مبلمان باغ، عرشه و حصار کشی نیزگزینه خوبی باشد و استفاده شود. این راهنما مروری بر انواع چوب پلاست موجود در بازار امروز است. و همچنین نکات مفیدی در مورد خرید این محصول همه کاره یعنی چوب پلاست را در اختیار شما قرار می دهد.

چوب پلاست بازیافتی

چوب پلاست بازیافتی نوعی ماده کامپوزیتی است که از پلاستیک های بازیافتی و الیاف چوب ساخته شده است. می توان از آن برای طیف گسترده ای از کاربردها، از جمله مبلمان باغ، عرشه، نرده، صندلی در فضای باز و موارد دیگر استفاده کرد. این نوع چوب پلاست در سایزها و رنگ های متنوع و متناسب با نیاز هر پروژه ای موجود می باشد. علاوه بر این، نیاز به نگهداری کمی دارد، زیرا مانند مواد چوبی سنتی نیازی به رنگ آمیزی مکرر ندارد.

کفپوش

چـوب پلاسـت کامپوزیت

چوب پلاست کامپوزیت، یکی دیگر از گزینه های محبوب برای پروژه های فضای باز به دلیل دوام طولانی و خواص آن است. برخلاف سایر انواع چوب پلاست، از انواع کامپوزیت با ترکیبی از پلاستیک های بازیافتی و مواد فیبر طبیعی مانند خاک اره یا براده های بامبو ساخته می شوند.

در نتیجه، این نوع چوب پلاست در مقایسه با همتایان خود از استحکام بالاتری برخوردار است. و در مقابل پوسیدگی و آسیب حشرات نیز مقاوم هستند. علاوه بر این، آنها به نگهداری کمی فراتر از تمیز کردن گاه به گاه نیاز دارند تا در طول زمان ظاهری عالی داشته باشند.

کفپوش چوب پلاست

مزایای کلی چوب پلاست

مزایای زیست محیطی چوب پلاست بسیار زیاد است. از آنجایی که از مواد بازیافتی ساخته شده است. فشار کمتری بر منابع طبیعی می آورد. و ردپای کربن کمتری نسبت به مواد چوبی سنتی بجای می گذارد. علاوه بر این، فرآیند تولید چوب پلاست در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مانند فولاد یا بتن، کربن کمتری منتشر می کند. این ویژگی ها چوب پلاست را به یک انتخاب فوق العاده و دوستدار محیط زیست برای هر پروژه ای تبدیل کرده است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از چوب پلاست نسبت به محصولات چوبی سنتی، دوام و نیاز کم آن به نگهداری است. چوب پلاست در اثر قرار گرفتن در معرض آب و هوا مانند چوب طبیعی پوسیده یا تاب نمی‌خورد. و برای استفاده در محیط‌های باز که این عناصر می‌توانند نگران کننده باشند، ایده‌آل است.

علاوه بر این، برخلاف چوب که برای حفظ ظاهر اصلی خود نیاز به رنگ‌آمیزی منظم دارد. چوب‌های پلاست به غیر از تمیز کردن با آب و صابون نیازی به نگهداری اضافی ندارند. که با همین ویژگی، در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود.

موارد استفاده از چـوب پلاسـت

چوب پلاست به دلیل خواص مقاوم در برابر آب و هوا و نیاز کم به نگهداری، انتخابی عالی برای مبلمان باغ است. از آنجایی که چوب پلاست پوسیده یا تاب نمی‌خورد. می‌تواند بدون نیاز به رنگ‌آمیزی منظم مانند الوارهای سنتی، در مقابل عناصر جوی و طبیعی در فضای باز، مقاومت کند. علاوه بر این، دوام عالی و استحکام طولانی مدت دارد. که آن را برای استفاده بعنوان نشیمن در فضای باز مانند پاسیو، عرشه و موارد دیگر مناسب می‌کند.

برای پروژه های DIY ( اطراف خانه ) نیز چوب پلاست یک محصول ایده آل بعنوان یک راه حل برای عرشه و حصار است. این نوع از مواد کامپوزیتی در مقایسه با مواد چوبی سنتی مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و تاب برداشتن دارد. و برای استفاده در این قسمت ها، عالی است.

چوب پلاست علاوه بر ماهیت بادوام خود، دغدغه و نگرانی برای تمیز کردن عرشه یا حصار را کاملا از بین می برد.

خرید چوب پلاست

هنگام خرید چوب پلاست، مهم است که یک تولید کننده قابل اعتماد پیدا کنید. که بتواند مواد با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد. به دنبال تولید کنندگانی باشید که در این صنعت تجربه دارند و به ارائه محصولات چوب پلاست باکیفیت شناخته می شوند.

همچنین مقایسه قیمت‌های تولید کنندگان مختلف به منظور دستیابی به بهترین معامله ممکن می‌تواند مفید باشد. علاوه بر این، حتماً مشخصات چوب پلاست را بررسی کنید تا بدانید دقیقاً چه نوع محصولی را خریداری می کنید. از جمله اینکه چوب پلاست مورد نظر شما، از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است یا الیاف طبیعی؟

قبل از خرید حتماً مواد چوب پلاست را بررسی کنید. زیرا این امر به شما کمک می کند و اطمینان می دهد که نیازها و انتظارات شما از چوب پلاست، برآورده شود. در مورد فرآیند تولید چوب پلاست، روش‌های تولید، آزمایشات و حتی گواهینامه‌ها بپرسید تا دقیقاً بدانید که چه نوع محصولات چوب پلاستی را تهیه می کنید. علاوه بر این، هنگام انتخاب تولید کننده چوب پلاست، عواملی مانند هزینه های حمل و نقل و زمان تحویل را در نظر بگیرید.

در نهایت، از قبل نمونه هایی از چوب پلاست را از تولید کننده بخواهید تا بتوانید قبل از تصمیم‌گیری برای خرید چوب پلاست، کلیت آن را بررسی کنید.

 این کار به شما فرصتی می دهد تا دوام و کیفیت چوب پلاست را شخصاً آزمایش کنید و متوجه شوید که آیا با اهداف زیبایی شناختی پروژه شما مطابقت دارد یا خیر.

دریافت نمونه محصولات چوب پلاست، به جلوگیری از اشتباهات پرهزینه کمک می کند زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که همه چوب پلاست های موجود در بازار امروز از کیفیت یکسانی برخوردار باشند، به این معنی که برخی از چوب پلاست ها ممکن است پس از نصب انتظارات شما را برآورده نکنند.

نتیجه

وقتی صحبت از طراحی و ساخت فضای باز می شود باید هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و هم کاربردی باشد. چوب پلاست یک انتخاب عالی است. این نوع محصولات نه تنها به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. بلکه در مقایسه با مواد چوبی سنتی دوام بالاتری نیز دارند. و در عین حال به دلیل محتوای بازیافتی آن، اثرات زیست محیطی کمی دارند.

 با مزایای بسیاری که چوب پلاست دارد، می توان از چوب پلاست برای مبلمان باغ، عرشه، نرده ها و موارد دیگر استفاده کرد و این ویژگی آن را به گزینه ای همه کاره برای هر پروژه تبدیل می کند.

مجموعه ما با سالها تجربه در عرصه تولید چوب پلاست، سعی کرده است تا نظر مهندسان، کارفرمایان و فعالان حوزه ساخت و ساز را تأمین کند.

برای مشاهده محصولات چوب پلاست ما، بر روی این لینک، کلیک بفرمایید.